Tellimuse tühistamise- ja kauba tagastamise poliitika

ÜLEVAADE

Meie tagasimakse- ja tagastuspoliitika kehtib 14 päeva. Kui ostust on möödunud 14 päeva, ei saa me pakkuda tagasimakset ega vahetust.

Tagastuse saamiseks peab Teie kaup olema kasutamata ja samas seisukorras, kui selle saite. See peab olema ka originaalpakendis. Toote tagastamisel tuleb ise tasuda postikulu.

Mitut liiki kaubad on tagastamisest vabastatud nagu näiteks allalaaditavad failid (sh ei ole võimalik tagastata raha kaardilugemise, e-raamatute ja teiste allalaaditavate toodete eest, kui need tooted on juba väljastatud).

Tagastamise lõpetamiseks vajame ostutšekki või ostutõendit.

Raha tagastatakse vaid osaliselt juhul, kui ese(med), ei ole algses seisukorras, on kahjustatud või puuduvad osad põhjustel, mis ei ole tingitud meie veast;

TAGASIMAKSED

Kui Teie tagastus on kätte saadud ja kontrollitud, saadame Teile e-kirja, et teavitada Teid, et oleme Teie tagastatud kauba kätte saanud. Samuti teavitame Teid Teie tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest.

Kui tagasi saadetud toode kinnitatakse, asutakse töötlema Teie tagasimakset ja Teie krediitkaardile või algsele makseviisile kantakse teatud päevade jooksul automaatselt krediit.

HILINENUD VÕI SAAMATA JÄÄNUD TAGASIMAKSED

Kui Te pole veel tagasimakset saanud,:

  • kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot.
  • Seejärel võtke ühendust oma krediitkaardiettevõttega, võib kuluda veidi aega, enne kui tagasimakse ametlikult laekub.
  • Järgmisena võtke ühendust oma pangaga. Sageli kulub enne tagasimakse laekumist veidi töötlemisaega.

Kui olete seda kõike teinud ja te pole ikka veel oma tagasimakset saanud, võtke meiega ühendust aadressil la***@in*******************.ee.

SOODUSHINNAGA TOOTED

Vaid tavahinnaga toodete eest on võimalik raha tagasi maksta. Soodushinnaga tooteid me ei kompenseeri ega vaheta.

VAHETUSED

Vahetame esemed välja ainult siis, kui need on defektsed või kahjustatud. Kui peate selle samalaadse kauba vastu vahetama, saatke meile e-kiri aadressile la***@in*******************.ee ja saatke oma toode aadressile: Telliskivi 30-9, Pärnu või Pärnu Ülejõe Selveri pakiautomaati (sobivad nii DPD, Smartpost kui ka Omniva). Pakiautomaati saates lisada saajaks OÜ Inspiratsiooni Stuudio, kontaktideks +372 5344 1039 ja la***@in*******************.eeKuna meie tooted on unikaalsed, mis tähendab, et ühtegi samasugust toodet meie valikus ei ole, on asenduskaubaks võimalik valida vaid alternatiivne sama väärtusega toode, mille omadused ei pruugi sarnaneda esialgse tootega.

TOOTE TAGASTUS

Toote tagastamiseks saatke toode aadressile Telliskivi 30-9, Pärnu või Pärnu Ülejõe Selveri pakiautomaati (sobivad nii DPD, Smartpost kui ka Omniva). Pakiautomaati saates lisada saajaks OÜ Inspiratsiooni Stuudio, kontaktideks +372 5344 1039 ja la***@in*******************.ee

Kauba tagastamisel vastutate ise oma saatmiskulude eest. Saatekulu ei kuulu tagastamisele. Kui saate raha tagasi, arvatakse teie tagasimaksest maha tagastamiskulud.

Olenevalt Teie elukohast võib aeg, mis kulub Teie vahetatud toote teieni jõudmiseks, erineda.

Kui tagastate kallimaid kaupu, võite kaaluda jälgitava saatmisteenuse kasutamist või saatmiskindlustuse ostmist. Me ei garanteeri, et saame Teie tagastatud kauba kätte.

VAJAD ABI?

Tagasimaksete ja tagastamisega seotud küsimuste korral võtke meiega ühendust aadressil la***@in*******************.ee.